22 feb 2024
Informatief

Hoe werkt de orderflow en facturatie bij het huren van cups of pitchers?

In deze blog lees je hoe ons huurproces van het begin tot het einde verloopt, handig om door te lezen voordat je een bestelling plaatst dus! Via de blog nemen we je mee door alle stappen van het proces om alles zo duidelijk mogelijk te maken. Liever een pdf variant van onze orderflow en facturatie? Download deze dan hieronder.

Bestellen

Op onze website kun je gemakkelijk per product het gewenste aantal kratten selecteren en deze toevoegen aan je winkelwagen. De prijzen die je op de productpagina’s ziet, zijn de prijzen voor huur en reiniging van de cups over een periode van maximaal 4 evenementdagen.

Als je alle gewenste artikelen in je winkelwagentje hebt geplaatst kun je verder gaan naar bestellen, hier vul je alle benodigde informatie in. Aan het einde van het bestelproces dien je in te vullen op welke datum/data het evenement plaatsvindt, dit is voor ons cruciale informatie dus we vragen je dit zorgvuldig te doen.

Vervolgens dient de bestelling geplaatst te worden. Je betaald in eerste instantie altijd de volledige huur en reiniging van alle gehuurde artikelen. Voor niet gebruikte kratten (nog verzegeld) betaal je geen reinigingskosten, dit wordt achteraf verrekend op de eindfactuur.

Levering en retournering

We komen de bestelde artikelen twee werkdagen voor aanvang van het evenement leveren op het door jou aangegeven adres. Na de levering kunnen jullie de gehuurde artikelen klaarmaken voor de aanvang van het evenement. Na het evenement dienen al deze artikelen weer op dezelfde manier te worden opgeborgen in de krat als bij ontvangst. Wij komen de bekers de eerste werkdag na het evenement weer ophalen. Mochten deze standaard lever- en retourmomenten niet uitkomen voor jullie, vragen we jullie contact op te nemen met info@drinkcup.nl.

Reinigingsproces

Op het moment dat wij de artikelen opgehaald hebben gaan deze gereinigd worden in onze wasstraat. Tijdens dit reinigingsproces wordt er gekeken naar:

- Hoeveel cups/pitchers er retour zijn gekomen.
- Hoeveel cups/pitchers er daarvan gebruikt zijn en dus gereinigd worden.
- Hoeveel cups/pitchers er eventueel beschadigd- of niet retour zijn gekomen.
- Of alle opbergkratten nog in goede staat verkeren.

Op de productpagina van de gehuurde producten vind je de prijs de we in rekening brengen voor beschadigde- of niet geretourneerde producten. Voor kapotte- of niet geretourneerde kratten brengen we €25 exclusief btw per krat in rekening.

Eindfacturatie

Binnen 14 werkdagen leveren wij de eindfactuur aan waarop de eventuele reinigingskosten voor niet gebruikte kratten worden verrekend met de eventuele beschadigde- of niet geretourneerde producten. Hier komt een bedrag uit dat wij verschuldigd zijn aan jullie, of jullie aan ons. Dit bedrag dient binnen 14 werkdagen door jullie of door ons voldaan te worden.

Wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie over cookies lees je in onze privacy verklaring: Privacy verklaring